Thursday, July 17, 2008

Mercenaries 2: World in Flames

Mengembalikan memori seorang Mercenaries yang membawa keseronokan kedalam dunia...





Info :

Keluaran : Electronic Arts
Tajaan bersama :
Pandemic Studios
Genre :
Third-person Shooter
Tarikh Keluaran : 31 Ogos 2008
Khas kepada : Playstation 3, Playstation 2, Xbox 360, PC

Mercenaries 2 : World in Flames adalah satu bahan letupan dunia terbuka, sangat reaktif, dunia perang. Satu kuasa yang lapar akan kotoran penzalim dengan bekalan minyak Venezuela, mengeluarkan bunga api satu serangan pusingan yang mengheret negara ke dalam satu zon berperang. Kecuali anda, krisis antarabangsa adalah semua terbalik, Anda adalah seorang askar upahan, dan anda membawa keadaan yang huru-hara. Ini ialah kuasa-kuasa dunia dengan mengawal dendam mendalam, dan lengan-lengan dan amunisi cukup untuk memulakan Perang Dunia ke-3.

Mercenaries 2 mempunyai ciri terbaru dan paling berbahaya dalam teknikal awam dan ketenteraan,pada masa depan teknikal satelit berpandu kubu didalam bawah tanah telah memecahkan mini senjata nuklear. Tangki-tangki, APCs, bot-bot, kereta mewah, anda boleh memiliki ia dan menghantar kepada anda dalam dunia nyata. Dan jika anda keluar membayar, anda sentiasa boleh 'memperolehi' peralatan yang anda memerlukan dalam bidang tersebut. Anda tidak seorang soldadu. Anda tidak terpaksa oleh sesiapa dalam lakonan peraturan. Anda mempunyai mempunyai kod anda, kehendak anda memenuhi syarat-syarat kontrak, walau apa pun.

Info Permainan :

Mercenaries 2: adalah keseronokan. Iaitu betul-betul anda perlu ketahui. Kecuali, saya mengandaikan jika anda adalah satu rakyat suka mendesak yang telah memiliki lebih daripada hanya "keseronokan,". Mercs 2 mempunyai banyak penamatnya. Ia adalah baru bagi sesetengah pemain, tetapi ia akan bersedia untuk dihantar ke kedai-kedai pada masa akhir bulan Ogos.

Pada mulanya adalah Venezuela, ciri-ciri sebuah dunia yang agak besar. Menunjuk E3 hanya mempunyai separuh dunia permainan, tetapi ada berjuta-juta benda untuk dimusnahkan. Saya tidak akan pergi ke dalam setiap besar perincian di struktur misi atau gameplay mekanik, kerana kita telah meliputi yang kepada kematian. Saya telah bermain Mercenaries 2, adalah framerate (lebih baik) DAN AI (juga lebih baik).




Screen Shot :



















Trailer :




Anda Boleh melayari laman web game Mercenaries 2 : World in Flames disini

*Ingat jangan lepaskan peluang bermain permainan ini!!!
Ingat Belilah yang Ori...


Waktu Keluaran :



No comments: