Friday, November 21, 2008

IslamiCity - Sharing Islam For Peace





Misi IslamiCity adalah untuk berkongsi dengan dunia satu pemahaman Islam dan Orang Islam dan menggalakkan keamanan, keadilan dan keharmonian untuk dunia.


IslamiCity bertujuan untuk maju satu pemahaman dan dialog antara tamadun-tamadun. Kita percaya terus baru muncul media dalam talian terdapat satu peluang meningkatkan kesedaran terhadap dan pengetahuan membawa kepada satu pemahaman lebih baik dan hidup bersama secara damai dalam kita dengan pesat mengecut perkampungan sejagat.

Laman web IslamiCity telah dilancarkan pada 1995. Ia menyediakan satu tidak sektarian, pandangan komprehensif dan holistik dan umat Islam untuk satu khalayak dunia.

IslamiCity telah berevolusi menjadi satu daripada dunia sumber dalam talian utama maklumat Islam dan satu daripada Islam terbesar e-Community, menawarkan berbagai jenis maklumat dan perkhidmatan-perkhidmatan.

Ia adalah gabungan membina masyarakat, maklumat dan perkhidmatan-perkhidmatan – dihantar dalam satu metafora bandar raya yang maya - yang menarik berjuta orang pelawat dan pengiktirafan media antarabangsa untuk setiap tahun IslamiCity.

IslamiCity dikendalikan oleh Human Assistance.

Official Site: http://www.islamicity.com/

No comments: