Saturday, September 6, 2008

Combat Arms Menggegar



Kini Pihak Nexon telah menerbitkan sebuah permainan PC secara online untuk keseronokan para pemain yang expert tentang permainan secara online di seluruh dunia. Combat Arms sangat menggalakan daripada pemain dari seluruh dunia. Ini telah menyebabkan game ini telah ramai join untuk menyertai game online ini secara PERCUMA!!. Jadi usahlah kita membelinya. Kita hanya perlu mendownloadnya dari Official Site Combat Arms tersebut.

Game Features :

Pemilihan Watak

Jika anda lupa bawa ia dengan anda ke dalam medan perang, anda hanya mendapat diri kamu untuk kalah! Atas 30 arahan tetap senapang, daripada senapang-senapang serangan, SMGs, untuk senapang, adalah semuanya untulk askar anda, bersama dengan menengah senjata grenad yang lain seperti, roket-roket LAW, dan lombong. Sebagai tambahan kepada senjata, askar anda boleh terpedaya kerana tiada menyamar pelbagai, helmets, anak baju, dan barang-barang kosmetik ibarat berets, bandanas dan cermin mata hitam. Perkara-perkara baru setiap bulan akan menjadi menambah bahawa boleh memberi anda satu manfaat taktik yang baru di medan - jaga tersangat mata anda sedang mogok mereka!

Senjata-senjata Boleh Diubah

Boleh dikatakan semua senjata mempunyai alat tambahan pula dilengkapi dengan lampiran ibarat silencers, ruang lingkup, dan majalah-majalah dilanjutkan. Anda boleh menukar keperluan-keperluan mengikut misi anda!

Sentiasa Bertambah

COMBAT ARMS ialah secara langsung, mengikut kehendak permainan. Setiap bulan pihak penaja sentiasa menambahkan senjata baru, peta baru, alat kelengkapan baru dan mode yang baru. Anda juga boleh memenangi hadiah yang menarik!

Percuma untuk Bermain

Paling baik dari semua, COMBAT ARMS adalah Free kepada Play. Apakah ertinya ini? Erti nya anda tidak perlu membayar satu sen melainkan anda mahu untuk membayarnya secara rela. Apa anda mencapai melancarkan permainan akan sentiasa ada yang baru boleh didapati dengan percuma, dan kandungan percuma baru akan ditambah juga!

COMBAT ARMS ScreenShot :











Combat Arms Trailer and Gameplay :





Jom sign up disini <--

Ok nie ader Client Download untuk korang sumer!!

Klik Disini (456mb)

Bagi yang menggunakan Bittorrent client klik dibawah :
Hit Me for download

Say thanks!!

This game powered by :




No comments: